☠gharibeh☠

اونی که اخرش برنده هس درنده هس

☠gharibeh☠

اونی که اخرش برنده هس درنده هس

تنها

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۴ ب.ظ

تنها

اینجا....حریم من است....

حریم قلب کوچکم....!

قفس تنهایی من.....

و.....حرفهای ناگفته ام......!!!!

کسی......دلش برایم نسوزد.......!!!

من....این قفس رادوست دارم....

و.....تنهاییم را....!

تنهایی....تنها اتفاق این روزهای من است......!

۹۴/۰۴/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
f҉a҉r҉z҉a҉n҉e҉h҉

نظرات  (۲)

دلا خو کن به تنهایی که از تن‌ها بلا خیزد

سعادت آن کسی دارد که از تن‌ها بپرهیزد

خوش به حالت که تنهایی...

کلا کمتره. مثلا فامیلیِ من حسینی ـه. حسینی خیلی زیاده. احتمال برخورد به فامیلی منگلی کمتره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی