☠gharibeh☠

اونی که اخرش برنده هس درنده هس

☠gharibeh☠

اونی که اخرش برنده هس درنده هس

ههه

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ

به بعضیام باس گف


دوبار بات تاب خوردیم فک نکن خبریهـ


نه عزیزم ما خر سواری تفریحمونه


هــــه

باشه


ما بدبخت و حقـــــیر


شما کوروش کبــــیر




باشه بابا


شما تو دل برو


ولی قلب ما پلمپه پــس


برگرد برووووو



بعضیام


مخشون بیشتر از زنگ خونشون


زده میشه


هــhehــه




به بعضیام باس گف


هعی میگی به ما نمیخوری


خوب از بس به درد نخوری


به بعضیام باس گف


مهم این نیس که رفتی


مهم اینه دیگه بر نگردی




میبرمت بالا فــــاز میگیری


میارمت پایین گــــاز میگیری

فازت چیه؟؟؟



میگن کسی که دوست داشته باشه


مثه "سایه " باهاته


ولی به قول پاشایی


من اونیم که "سایه " هم نداشت

ف
ازت چیه خو...

اونی که وختی با من


سرد بر خورد میکنه


دوس داشتنی ت

کولره...!


|.نه.|.تــــــــــــو.|


اونی که وختی با من


سرد بر خورد میکنه


دوس داشتنی تره


کولره...!


|.نه.|.تــــــــــــو.|


فازت چیه خو...
فازت چیه خو...



اونی که وختی با من


سرد بر خورد میکنه


دوس داشتنی تره


کولره...!


|.نه.|.تــــــــــــو.|




۹۴/۰۶/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
f҉a҉r҉z҉a҉n҉e҉h҉

نظرات  (۸)

هووووووووووووی...!
تویی که پشتم میگی خیلی لاشیه.!
داداشم سلام رسوندگفت بت بگم آبجیت خیلی ناشیه
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۵ دوست استقلالی
جونم کپ

الا  دختر که موی بور داری

ز دختر بودنت منظور داری
همش فکر پسر یا خرسواری

مگر تو با دم شیر کار داری؟

۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۵ سارا کاشانی
لایک

نمیدانم هوا دلش گرفته یا هوای دل من گرفته...

هرچه هست انتظار یک شب بارانی را دارم....

 

سیاه و سفید کردن عکس هایم، دیگر فایده ای ندارد!


همه فهمیده اند،


رنگ پریدگی چهره ام را

 

عجیب دلم هوایت را کرده ...


کاش تصویرت نفس میکشید ...

سلام ممنون اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی