☠gharibeh☠

اونی که اخرش برنده هس درنده هس

☠gharibeh☠

اونی که اخرش برنده هس درنده هس

روزهامیگذرند

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ب.ظ

روزهــــــــــا میگذرنـــــد___

و من هر روز...
دنیا را بیشتر میشناسم___
عاقل تر می شوم__ 
و محتاط تر___
دیگر کمتر رویا میبافم___
دیرتر آدمها را باور میکنم___
کمتر از زشتیها تعجب میکنم___
بیشتر احساساتم را نادیده میگیرم___
روزهــــا میگذرنــــــد___
و من هر روز...
بیشتر از دنیای سادگی ام فاصله میگیرم____






و میبینم تنهام وبه اندازه یه دنیا برام بهتره
۹۴/۰۴/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
f҉a҉r҉z҉a҉n҉e҉h҉

نظرات  (۲)

لایک رفیق👍این یکیو خوب اومدی
پاسخ:
ممنون
وبت عالیه آجی
مرسی که به من سرزدی
پاسخ:
خواهش وب توهم عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی